Stručná charakteristika učebny multifunkční, polyfunční učebna
Multifunkční učebna je učebna, která umožňuje výuku více odborných předmětů
Učebna by měla splňovat zejména následující požadavky:
- dispozičně je učebna variabilní a podporuje různorodost výukových
postupů a tím umožňuje vyučovat různé předměty
- učebna je rozdělena na části:
- základní výuka
- demonstrační výuka
- mobilní výuka
- nábytek v učebně by měl umožňovat rychle a pohodlně uskutečňovat jeho dispoziční změny
- disponuje datovými zdroji nutné ke všem předmětům, které jsou v multifunkční učebně
vyučovány
- disponuje AV a ICT technikou
- obsahuje pomůcky pro interaktivní výuku
- k dispozici jsou výukové programy pro výuku předmětů
|
|
Moderní trendy ve vývoji multifunkční učebny
MODERNÍ PRVKY VE VÝUCE:
- digitalizace (počítačové připojení, propojení s datovými zdroji, databanka výukových
pomůcek, hodin, metodik)
- moderní interaktivní výukové pomůcky
- programy (software) pro pro výuku
- interaktivní pomůcky (tabule, hlasovací zařízení...)
Co je třeba přetvářet:
- moderní interaktivní výukové pomůcky
- AV a ICT techniku
- datovou komunikaci (datové rozvody, server, zabezpečení...)
- mobilní nábytkové vybavení s různými zdroji připojení
Dodání multifunkční učebny:
Učebnu můžeme dodat:
- po etapách, částech (např. učitelské pracoviště, dále žákovská
pracoviště..... dle dohody a hlavně finančních možností)
- jako celek nebo dílčími dodávkami
- dílčí dodávky mohou zajistit místní firmy (elektro, datové sítě....) my dodáme
řízení v podobě projektů celku – např. návrh učebny vč. půdorysného řešení a projekt
Elektro a datové sítě, propojení AV a ICT techniky - a koordinace prací
apod.
|